F1 Grand Prix Kinijoje 2013

F1 Grand Prix Kinijoje 2013

Per Grand Prix Kinijoje po trijų sustojimų nugalėjo Fernando Alonso

Alonso apie Pirelli padangos įveikė  visą lenktynių distanciją  per 1 valandą 36 minutes 26,945 sekundes, kas  beveik lygu praėjusių metų lenktynių laikui, kurias laimėjo Nico Rosbergas (Nico Rosberg)  – 1valanda 36 minutės  26,929 sekundės. Antroji vieta atiteko Kimi Raikkonenui (Kimi  Raikkonen) iš Lotus, kuris nuo  ispano atsiliko  10 sekundžių. Greičiausias lenktynių  ratas – 1:36,808 – buvo  Sebastiano  Vettelio (Sebastian Vettel) –  minkštomis  padangomis   su jau nepilnu degalų  baku   lenktynių pabaigoje daugiau nei trimis sekundėmis viršijo pernai metų geriausią Grand Prix Kinijoje laiką  (Kamui Kobajasi (Kamui Kobayashi) , 1:39,960).

Pilotai pradėjo lenktynes  įgyvendindami  įvairias strategijas, ir daugelis komandų  parengė  įvairius taktinius sprendimus  savo 2 pilotams.  Kietomis  padangomis startavo Džensonas Battonas (Jensonas Buttonas) iš "McLaren", Sebastianas  Vettelis (Sebastian Vettel) iš Red Bull, Nico Hiulkenbergas (Nico Huelkenberg) iš Sauber,  Paulas di Resta (Paul di Resta) iš Force India,  Sergio Perezas (Sergio Perez) iš McLaren,  Žanas  Erikas Vergne (Jean-Eric Vergne) iš Toro Rosso ir Valteris Bottas (Wallteri Bottas) iš  Williams, o likusieji lenktyniavo minkštomis padangomis.

Pilotai, lenktynėse užėmę  pirmąsias keturias vietas, naudojo strategiją su trimis sustojimais, o Džensonas Battonas iš "McLaren" komandos  buvo  aukščiau už visus tuos  pilotus, kurie du kartus lankėsi boksuose. Pačioje lenktynių pradžioje Battonas pravažiavo pačią  ilgiausią atkarpą vidutinio kietumo padangomis – 23 ratus.

F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013
F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013
F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013 F1 Grand Prix Kinijoje 2013

"Šiandienos lenktynėse  strategija suvaidino svarbiausią vaidmenį, o  vidutinio kietumo padangos buvo itin efektyvios  lenktynių pradžioje, kai bakuose  buvo maksimalus kuro kiekis ,- sakė Pirelli autosporto direktorius Polas  Hembery (Paul Hembery) . -Tai išėjo į naudą tiems pilotams, kurie startavo vidutinio kietumo padangomis, o taip pat privertė startavusius  minkštomis  padangomis  anksti sustoti boksuose, kad kaip galima  greičiau pasikeistų  į vidutinio kietumo padangas. Dėl to mes matėme daugybę lenkimų, nes  daugelio strategijų   pagrindu buvo būtinybė aplenkti kuo daugiau varžovų, kad užkariautų  pozicijas prieš kitą sustojimą boksuose. Būtent padangų charakteristikų sumažinimas, o ne jų faktinis nusidėvėjimas nukreipė strategijų įgyvendinimą, todėl mes matėme pastovų greitį  važiuojant vidutinio kietumo padangomis, net jas  naudojant 15 ir daugiau ratų. Ir dar kartą mes matėme įvairias strategijas, o Battonas ir Vettelis minkštas padangas pasiliko paskutinei  lenktynių atkarpai. To rezultate mes džiaugėmės jaudinančiu finišu, kai kova už  paskutinę vietą ant podiumo  tarp Liuiso  Hamiltono (Lewis Hamilton) ir Sebastiano  Vettelio  tęsėsi iki pačios languotos vėliavos. Taigi, trijose šio sezono lenktynėse  buvo trys skirtingi nugalėtojai, o šiandien baigiamojo protokolo pirmąsias  penkias eilutes užėmė penki  pasaulio čempionai … "

Detalesnę informaciją skaitykite oficialiame www.pirelli.com/F1 puslapyje

№   Grand Prix Data
4 Bahreino Grand Prix  Balandžio 21
5 Ispanijos Grand Prix     Gegužės 12
6 Monako Grand Prix Gegužės 26
7 Kanados Grand Prix   Birželio 9
8 Didžiosios Britanijos Grand Prix Birželio 30
9 Vokietijos Grand Prix  Liepos 7
10 Vengrijos Grand Prix Liepos 28
11 Belgijos Grand Prix Rugpjūčio 25
12  Italijos Grand Prix   Rugsėjo 8
13 Singapuro Grand Prix  Rugsėjo 25
14  Pietų Korėjos Grand Prix   Spalio 6
15 Japonijos Grand Prix    Spalio 13
16 Indijos Grand Prix      Spalio 27
17 Abu – Dabi Grand Prix Lapkričio 3
18 JAV Grand Prix   Lapkričio 17
19 Brazilijos Grand Prix Lapkričio 24