Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų

Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopųLotus pilotas Kimi Raikonenas laimėjo Australijos grand-prix, panaudojus dviejų sustojimų strategiją.

Raikonenas startavo su minkščiausio mišinio padangomis Pirelli P Zero Red, o kitas dvi atkarpas pravažiavo su padangomis Pirelli P Zero White vidutinio kietumo. Tokia strategija padangų naudojime atnešė jam lemiamą pirmavimą prieš pagrindinius konkurentus. Kiti pirmo šešeto lenktynininkai realizavo trijų sustojimų strategiją.

Tik keturi pilotai startavo su vidutinio kietumo padangomis: Adrianas Sutilis iš Force India, Danielis Rikardo iš Toro Rosso, Sergio Perez iš McLaren ir Pastor Maldonado iš Williams.

Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų
Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų
Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų Kimi Raikonenas nugalėjo Australijos grand-prix po dviejų pit – stopų

«Mes priėmėme labai drastišką sprendimą į šias lenktynes atsivežti minkščiausio mišinio padangas, kad trasoje vykstančią kovą padaryti dar aštresne,- pareiškė Pirelli autosporto direktorius Polas Hemberi. Mūsų manymu mintis suveikė: mes pamatėme skirtingas strategijas su dviem ir trim sustojimais ir septynis skirtingus lenktynių lyderius. Kimi Raikonenas ir komanda Lotus puikiai išsiaiškino padangų subtilybes apie ką byloją pergalė su dviem sustojimais, kuri nesuveikė pas konkurentus. Tai buvo tikra aukščiausia padangų naudojimo klasė. Būnant skirtinguose trasos ruožuose antroje lenktynių dalyje Kimi Raikonenas su komanda Lotus stipriai persekiojo komandą Ferrari ir jos pilotą Alonza, kuris naudojo sprinto strategiją su trimis sustojimais. Buvo labai įdomu stebėti prie kokių rezultatų prives skirtingi strategijų variantai. Rezultate finišas gavosi jaudinantis, o ant pakylos pakilo trys nusipelnę pasaulio čempionai. Verta pažymėti, kad Kimi Raikinenas įrašė į savo sąskaitą greičiausią rato (56 ratas) įveikimo laiką: šis prieš paskutinis ratas buvo 22 ratas šiam padangų komplektui. Mes labai patenkinti šių dviejų padangų tipų greičiu ir nusidėvėjimo lygiu, ypač įvertinus tas sąlygas, kad trasos dangos temperatūra buvo palyginus žema, kas privedė prie nedidelio padangų granuliavimo. Kitą savaitę Malaizijoje sąlygos bus visiškai kitokios!».