Red Bull pilotas Sebastianas Vettelis iškovojo 12-tąją pergalę šiame sezone ir pirmąją JAV. Lenktynininkas tapo pirmuoju pilotu Formulė 1 istorijoje, kuriam pavyko vieno sezono metu laimėti aštuonias lenktynes iš eilės.
Pagrindinė problema, su kuria pilotai susidūrė viso lenktynių savaitgalio metu Ostine, buvo trasos asfalto temperatūros kaita: ji svyravo nuo 18°С penktadienį ir iki 37°С sekmadienio lenktynių metu. Tai turėjo tiesioginį poveikį padangų elgesiui, o komandoms sunku buvo numatyti dėvėjimosi lygį ir charakteristikų pablogėjimus, bei sukurti strategiją.
Tuo pačiu metu, Sebastianas Vettelis įgyvendino strategiją su vienu pit stopu: jis startavo su vidutinio kietumo padangomis, o 27-tajame rate pasikeitė padangas į kietas.
Būdamas lyderiu 27 tajame rate Vettelis atliko pit stopą ir kol ant jo bolido buvo montuojama komplektas kietų padangų, trumpam lyderio pozicijas perėmė Romainas Grosjeanas iš Lotus komandos. Tačiau jo lyderiavimas trūko vos tris ratus, po kurių prancūzas pats pasuko į boksus. Galiausiai Grosjeanas finišavo antras atsilikdamas šešiomis sekundėmis nuo Vettelio ir tokiu būdu pasiekė savo geriausią F1 lenktynių rezultatą.
Pilotai užėmę pirmasias 12 vietų galutiniame protokole, pabaigė lenktynes su vienu pit stopu. O Ferrari pilotas Felipe Massa protokole buvo aukščiau tų pilotų, kurie realizavo strategiją su dviem važiavimais į boksus: jis kirto finišo liniją 13-tas.
“Lenktyninio savaitgalio metu mes buvome pastoviai besikeičiančios temperatūros liūdininkai, tai yra atskiruose ruožuose pilotai susidūrė su skirtingomis temperatūrinėmis sąlygomis trasoje, – pažymėjo Pirelli autosporto sporto skyriaus direktorius Paul Hembery. –Prie tokio asfalto temperatūrų pasiskirstymo butų buvę idealiausia turėti daugiau nei dviejų tipų padangas, kurios nurodytos reglamente, tačiau tokios sąlygos pasitaiko pakankamai retai, o naudojimas didelio kiekio padangų tipo būtų tiesiog neįmanomas! Prieš lenktynes komandos taip ir nesugebėjo surinkti pakankamai informacijos apie dėvėjimosi lygį ir blogesnes padangų charakteristikas. Be to didžioji dalis pilotų pasirinko, kaip mes ir numatėme, strategiją su vienu pit stopu, o jos įgyvendinimas įtakojo saugos automobilio pradžioje lenktynių. Po to strategija vaidino maženį vaidmenį, taip pat ir kintamų rodiklių buvo mažiau, prie ko mes buvome pratę matyti paskutiniu metu“.
Pirelli prognozavo 56-šešių ratų lenktynėse JAV vieną pit stopą: startas vidutinio kietumo padangomis, perėjimas ant kietų padangų 19-tame rate ir važiavimas jomis iki pat finišo.