--> Labeling -->

Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas

Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas„Red Bull komandos pilotas Sebastjanas Vettelis patyrė pirmą savo pergalę šiame sezone po kovos su savo komandos kolega Marku Vėbberiu, abu pilotai naudojo trijų tipų Pirelli padangas – tarpines, kietas ir vidutinio kietumo.

Kadangi starto metu šiek tiek lynojo visi pilotai startavo su Pirelli Cinturato Green tarpinėmis padangomis.

Kadangi visi pilotai naudojo tarpines padangas pirmoje lenktynių dalyje, tad lenktynių eigoje jiems jau buvo neprivaloma naudoti slikines dviejų rūšių padangas, kurios buvo pristatytos Malaizijos etapui.

Pirmi penki pilotai boksuose apsilankė po keturis kartus nuo starto kol lijo lietus, tarp pilotų važiavusių su trimis sustojimais aukščiausią vietą užėmė Romainas Grosjeanas finišavęs šeštoje vietoje, prieš savo komandos kolegą Kimį Raikkoneną.

Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas
Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas
Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas Vettelis Malaizijoje pergalėj naudojo trijų rūšių padangas

 

Lietus prasidėjęs prieš lenktynių startą sujaukė visus komandų planus, tad komandos buvo priverstos reaguoti į oro pasikeitimus ir spėlioti koks bus sukibimas pirmame ruože – pažymėjo Pirelli autosporto direktorius Polas Hemberi (Paul Hembery). Kada asfaltas išdžiūvo mes pamatėme kaip skirtingos komandos skirtingai naudoja kieto mišinio ir vidutinio kietumo padangas. Tuo tarpu lenktynių lyderiai važiavo gana tankia grupe, nežiūrint į skirtingus taktinius sprendimus, o Mercedes komandos strategija iš pat pradžių išskyrė Red Bull komandos pilotus važiavusius vienas paskui kitą. Mes tapome didelio padangų nusidėvėjimo liudytojais, bet žinojome, kad taip ir bus dėl ekstremalių šios trasos charakteristikų, o taip pat apie didelio greičio išvystomą su mūsų šių metų minkštesnio mišinio padangomis. Praėjo tik dvejos šio sezono lenktynės, o gauta patirtis byloja, jog komandos greitai apsipranta su padangomis ir toliau tobulina bolidus. Nėra jokių dvejonių, kad tai pasikartos šiame sezone.

Laimėjo keturių sustojimų strategija, o ne trijų, kaip mes galvojome. Bet lietus lenktynių pradžioje sumaišę visus planus, priversdamas visas komandas pravažiuoti pirmą atkarpą su lietui skirtomis padangomis. Pravažiavus pirmą atkarpą su tarpinėmis padangomis Vettelis perėjo 5-me rate į naujų padangų vidutinio kietumo komplektą, 22-me rate pakeitę vėl naują padangų komplektą kieto mišinio, taip pat ir 32-me rate, o lenktynes baigė su vidutinio kietumo padangomis kurias pasikeitė 42-me rate.

Toks variantas skyrėsi nuo to varianto kurį mes svarstėme vakare kaip pačią greičiausią strategiją: startas su vidutinio kietumo padangomis, 9-me rate keičiame į kieto mišinio padangas, vėl į kieto mišinio padangas 25-me rate, paskutinis sustojimas 40-me rate ir vėl keitimas į kieto mišinio padangas. Tačiau Vettelis savo paskutiniam ruožui nusprendė pasirinkti greitesnes vidutinio kietumo padangas“.