--> Labeling -->

Dygliuotos Pirelli padangos skirtos važiavimui mieste

Dygliuotos Pirelli padangos skirtos važiavimui mieste

Itališkų Pirelli padangų gamintojas siekia pasivyti ir aplenkti padangų dygliavimo kokybėje vokiečius, prancūzus ir suomius. 

Dygliuotos padangos  skirtos važiavimui mieste

Štai ką apie tai galvoja  naujojo modelio Pirelli Ice Zero kūrėjas. „Iš vienos pusės, dyglys šiek tiek išsikiša iš protektoriaus, tarsi pakelia dalį gumos, „atjungiant“ ją iš proceso, – teigia Ice Zero kūrėjas, olandas Jaap Leendertse. – Nors iš kitos pusės… Tam kad padangos veiksmingai atliktų savo darbą esant žemoms temperatūroms, gumos mišinį reikia daryti minkštesnį, o protektorių – supjaustyti į daugybę lamelių. Visa tai pablogina padangų elgesį ant asfalto. Padangos taip pat suteikia man keletą privalumų. Visų pirma jos sustiprina protektorių. O visų antra, ant ledo suteikia didžiąją dalį sukibimo savybių ir dėka to mišinį gali padaryti šiurkštesniu. Taip išeina, jog dygliuota padanga laimi prieš nedygliuotą skandinaviško tipo padangą, tiek ant asfalto, tiek ant ledo!“

Padangų kūrėjas priveda prie  tikslių lyginamųjų matavimų skaičių. Jeigu imti dygliuotų Pirelli Carving Edge padangų 100% rezultatus, tai stabdant ant sauso asfalto, esant +3°С «lipnios» Pirelli Ice Control prailgina stabdymo kelią 5%. Tiesa, nedygliuotos europietiško tipo Pirelli Snow Control 3  padangos, tikėtinai geriau stabdo visais 13%. Tačiau stabdant ant ledo kietos Snow Control padangos pralaimi „dygliams“ daugiau nei 25%, o „minkštos“ Ice Control – 15%.

Taip ir išeina, kad „sąlygoms, esančioms su periodiškai ekstremaliomis žemomis temperatūromis (Rusija, Baltijos šalys, Skandinavija), tačiau dažniausia važiuojant asfaltu, geriausia padanga – dygliuota“, – sako Jaap. 

Dygliuotos Pirelli padangos skirtos važiavimui mieste

Asfalto nusidėvėjimas

Yra toks dalykas. Štai todėl dygliuotos padangos yra uždraustos visoje Vakarų Europoje. Ir netgi skandinavams, kurie be dygliuotų padangų niekaip negali apsieiti, uždraudė pardavinėti padangas su dygliais, pagamintas vėliau nei šių metų liepos 1 d. su daugiau nei 50 dyglių viename bėginiame protektoriaus metre. Tai yra vienoje 16 dydžio padangoje maksimaliai gali būti 96 dygliai.

16 dydžio Ice Zero padangoje 130 „dvigubų“ dyglių. Protektoriaus raštas visiškai kitoks, nei Carving Edge modelio, ir labiausiai primena ankstesnės kartos Nokian padangas – centrinės dalies „ornamentas“ plius įstrižai orientaciniai šoniniai blokai.  

Dauguma įpjovų – lamelių ir naujas mišinys su ilgomis molekulinėmis grandinėmis siekia padidinti sukibimą su sniegu ir ledu padengtais kelio paviršiais. 

Pirelli užpatentuotas  “dvigubas“ dyglys įsibėgėjant įsirėžia į ledą dvejais  „aštriais“ viršumis, o stabdant  – „bendrais“ plokščios formos kietmetalio dygliais iš karbido. Tačiau skersine kryptimi "dvigubi" dygliai  veikia kaip vienas. Trapecijos formos korpusas garantuoja pastovią protektoriaus orientaciją. 

Pirelli Ice Zero Pirelli Ice Zero Dual Stud 

Kodėl Pirelli padangų Ice Zero modelis turi 130 dyglių?

Pasirodo, tie patys skandinavai padarė išimtį: jeigu padanga su daug dyglių sėkmingai praeina  specialių testą ant nusidėvėjusio paviršiaus, ją leidžia parduoti. Testas – plataus masto: automobilis pakartotinai pravažiuoja per kalibruotą granito plytelę, kuri prieš ir po bandymo yra sveriama. Jei svoris po testo yra mažesnis nei nustatytas, vadinasi nusidėvėjimas yra normos ribose. Italai sėkmingai praėjo „nusidėvėjimų bandymus“, su nepaprastais dygliais, o dvigubais.

Sudygliuotas – tai naujas žodis naudojamas lenktynėse. Iš pradžių suomiai iš firmos Nokian sugalvojo kietlydinio dyglį kvadratiniam pavidale, tada vokiečiai nuėjo dar toliau – atsimenate "briliantinį" dyglį Continental padangose? O Pirelli padangų dyglys primena … šikšnosparnį. Sudvigubinta dalis dirba greitėjant, o tiesioginė  stabdant. Ir tiktai šonine kryptimi Pirelli ir jo kolegų kūrinys tampa paprastu dygliu.

Ir pažiūrėkite, kokia pas dyglį galinga „povandeninė dalis“! Įtaisomas jis tiktai gamykloje – sudygliuoti Ice Zero kitur negalima. Skirtingai nuo vokiečių, Pirelli apsiėjo be klijų – „sėdi savo lizde“ toks dyglys „mirtinai“, ir iškritusių, kaip dabartinių padangų Pirelli Carving Edge atveju , neturėtų būti.

Skirtingai nuo vokiečių, Pirelli padarė dyglių tvirtinimą be klijų – sėdi savo lizde smaigalys mirtinai, ir iškritimų, kaip su dabartiniu padangos Pirelli Carving Edge atveju, neturėtų būti.

Dygliuotos Pirelli padangos skirtos važiavimui mieste Dygliuotos Pirelli padangos skirtos važiavimui mieste

O kaip važiuoja naujos padangos? 

Kaip elgiasi naujos padangos Ice Zero, ar jos bus geresnės nei Continental, Nokian, ar Michelin? Nes jeigu pirmus metus naujos dygliuotos padangos Pirelli varžosi su lyderiais, tai paskui po truputį krenta kokybė: o konkurentai tobulėja. Pavyzdžiui mums gerai žinomos padangos Pirelli Carving Edge prieš 4 metus buvo tarp prizininkų, o praeitais metais jau nusileidinėjo prizininkams. Vis dėl to, padangos Carving Edge kol kas nuo scenos nenulipa, o modelis Ice Zero papildo gamą, ir be to debiutuoja pačiose geriausiose padangų dydžiuose –  nuo 16 iki 21 colių.

Pirelli Ice Zero ICE ZERO

Žiema – sezonas, skirtas naujovėms. Pirelli pristato naujos kartos dygliuotas padangas, sukurtas siekiant pagerinti parodymus ant ledo, esant ekstremalioms oro sąlygoms, tuo pačiu užtikrinant saugumą, kontrolę ant kelio ir efektyvumą. Sukurtos remiantis technologiniu Zero šeimos padangų paveldu. Ice Zero™ – tai daugiau, nei tik padanga. Pirelli technologijos pagrindą sudaro eilė metų inžinerinės patirties, kas leidžia užtikrinti maksimalų efektyvumą esant bet kokioms sąlygoms, net ir pačioms atšiauriausioms. Juk žiema visur yra skirtinga.

Skaityti daugiau  >