--> Labeling -->

Kaip pakeis padangos po 20 metų?

Padangų pramonės ekspertai papasakojo, kaip, jų nuomone, gali pasikeisti automobilių padangos per ateinančius dvidešimt metų.

Mauricio Boyokki (MaurizioBoiocchi), Pirelli vyresnysis techninis direktorius: "20 metų – labai ilgas laiko tarpas, kad būtų galima kažką prognozuoti. Per ateinančius kelerius metus  pramonė bus stipriai priklausoma  nuo tokių veiksnių, kaip anglies dvideginio emisija ir degalų suvartojimas, kuris turės būti sumažintas, nepakenkiant  kitoms  charakteristikoms. Dėl šios priežasties  automobilių technologijos  ženkliai pasikeis ir padangų pramonė plėtosis kartu su jomis. Mes, visų pirma, tikimės, kad galėsime daugiau ir efektyviau naudoti kompiuterinį modeliavimą spręndžiant  įvairias technines problemas. "Formulės-1" automobiliai jau sukurti  kažkiek remiantis modeliavimu, kuris  leidžia pilotams pateikti būtinus  ir tikslius duomenis be  būtinybės fiziškai kurti prototipus. Šie metodai paspartina padangų raidą kuriant  naujus junginius, konstrukcijas  ir t. t.

Kitas svarbus momentas  -tai medžiagos, kurios bus naudojamos, gaminant naujos kartos padangas. Didžiąja dalimi tai bus žaliavos iš kombinuotų ir atsinaujinančių šaltinių, tokių kaip silicio dioksidas, gaunamas iš ryžių lukštų. Ši Pirelli technologija yra unikali padangų pramonėje, ir mes turime nedidelę gamyklą Brazilijoje, kur gaminame šią medžiagą. Žinoma, tai kuklus pavyzdys, tačiau medžiagų ir polimerų iš atsinaujinančių energijos šaltinių naudojimas bus vis platesnis. "

Devid O'Donnel (DavidO'Donnell), Continental padanų plėtros vyresnysis viceprezidentas: "Iki 2033 padangų pramonėje bus trys pagrindinės tendencijos. Visų pirma, padangos pavirs į "visiškai integruotą sistemą”. Tai reiškia, kad elektronika leisti padangoms funkcionuoti kaip integruotam automobilio jutikliui, panašiai taip, kaip kojos yra svarbiausias  jutiklis visam organizmui. Pradedant nuo TPMS, padangos išmoks perduoti informaciją apie apktrovą, nusidėvėjimą, būklę ir, galiausiai, apie kelio paviršių, kas padės dirbti  kitoms sistemoms, atsakingoms už greitėjimą ir stabdymą.

Antra, padangų charakteristikos bus daug aukštesnės,   jų sukibimas išaugs 50%, o svoris taps 50% mažesnis.Atskiri  parametrai bus pagerinti panaudojant  papildomus komponentus, tokius,  kaip ContiSeal, mažinančius triukšmo lygį. Išmaniųjų medžiagų dėka mes galime kontroliuoti padangų savybes,siekiant patenkinti skirtingus įvairių pasaulio rinkų reikalavimus.

Ir, pagaliau, padangos turi būti "žalios". Jos  bus gaminamos iš biomasės (be iškastinių žaliavų), ir jos bus visiškai perdirbamos. "

Nicolas Huber (NicolasGoubert), Michelin autosporto departamento technikos direktorius: "Po 20 metų  sukibimo lygis bus toks pat svarbus, kaip ir dabar. Bus skiriamas didesnis  dėmesys ilgaamžiškumui – tam, kad padangos ilgą laiką galėtų  išlaikyti aukštą sukibimą. Ir daugiau dėmesio bus skiriama padangos svoriui, nes  jis  daro įtaką lenktyninių automobilių  degalų suvartojimo  efektyvumui. "