Šiais metais Pirelli Kalendoriui sukako 50 metų. Projekto Pirelli Calendar koordinatorė Julija Naylor (Julie Naylor) papasakojo apie tai, kodėl atsirado garsusis kalendorius, kas atsitiko su juo per 50 metų ir kaip jis rinkodaros programoje derinamas su dalyvavimu Formula 1.
Pirelli kalendorius, be abejo, labiausiai žinomas kalendorius pasaulyje, ir jis per pastaruosius penkis dešimtmečius nuėjo ilgą evoliucijos kelią. Kas nulėmė jo sėkmę visus šiuos metus ? Kokia jo populiarumo priežastis – fotografai, top modeliai, filmavimo vietos, išskirtinumas ir / ar savo vaidmenį suvaidino erotikos faktoriaus?
Pirelli kalendorius – tai kultinis meno kūrinys, sukurtas, siekiant atspindėti aukštą mūsų prekės ženklo prestižą. Nuo labiausiai žinomų pasaulyje modelių ir geriausių fotografų pasirinkimo iki filmavimo madingiausiose planetos vietose – Pirelli visada siekė, kad kalendoriai būtų labiausiai žinomi, įvairesni ir išskirtiniai.
Padangos nėra esminis elementas. Kodėl?
Nuo 80-ųjų pabaigos iki 90-ųjų pradžios padangų protektoriai trumpai pasirodė kalendoriuose. Kad ir kaip ten bebūtų, Pirelli tikslas tada ir dabar yra kad į pirmą planą iškiltų fotografo kūrybiškumas ir meninė vizija ir tai padaryti be jokių apribojimų. Produkto parodymo poreikis, žinoma, gali būti ribojamas.
Pasaulyje yra labai daug įmonių susijusių su automobilių pramone, kurios skelbia savo kalendorius. Kodėl jų darbams nepavyksta pasiekti tokios sėkmės? Ką jie daro negerai? Kada ir kaip Pirelli kalendorius tapo ypatingas?
Kalendorius tarptautinė šlovė priklauso nuo daugelio veiksnių. Tai tik verslo dovana ir niekada nebuvo komerciškai prieinamas. Be mūsų pagrindinių klientų jis siunčiamas įvairiems įtakingiems pramonės, finansų, kultūros ar karališkųjų šeimų žmonėms. Tai pavertė jį kulto objektu, kurį labai nori gauti gerbėjai visame pasaulyje.
Kokį vaizdą norite sukurti žmonių mąstyme, kai jie galvoja apie Pirelli ir kalendorių?
Svarbiausia bendrovės tezė – naujovių siekimas ir tai leido tapti Pirelli vienai iš pirmaujančių padangų gamintojų pasaulyje. Kalendorius – tai tik dar viena iš Pirelli rinkodaros priemonių, kurią įmonė naudoja siekdama pritraukti įvairių kultūrų ir amžiaus grupių vartotojus visame pasaulyje.
Galutiniai vartotojai dažnai galvoja apie padangas ir padangų kompanijas, kaip apie kažką nuobodaus ir neįdomaus. Pirelli pavyko sukurti naują įvaizdį per savo kalendorių, ir jūs esate unikalūs tuo, kad jums pavyko atlikti tokį transformaciją. Ar tai buvo Pirelli tikslas, kai kompanija išleido savo pirmąjį kalendorių prieš 50 metų, ar viskas prasidėjo tik dar su viena reklamine medžiaga?
Kalendoriaus idėja priklauso tuometiniam Pirelli britų filialo rinkodaros direktoriui Derekui Forsaitui (Derek Forsyth). Būtent jis sugalvojo kalendorių, kuris galėtų stimuliuoti fantazijos skrydį ir tai yra rinkodaros fenomenas.
Ką, jūsų nuomone, įkūnija kalendorius?
Tai šedevras ir meno kūrinys. Tai moteriškosios lyties jėgos ir grožio garbinimas, ir kalendoriaus lieka nuostabiu kultūros reiškiniu, iliustruojančiu požiūrio į nuogo kūno ir moteriškumo pokytį per pastaruosius 50 metų.
Ar tas požiūris pasikeitė kalendoriaus dėka? Privalo ir ar jis kis netolimoje ateityje?
Kalendorius ir toliau kinta, kaip tai vyksta nuo jo pasirodymo pradžios, ir iliustruoja pagrindines laikmečio temas.
Ar manote, kad kalendorius vertingiausia priemonė Pirelli įvaizdžio gerinimui? Galbūt būtent jis ir sukūrė šį vaizdą?
Pirelli ženklo esmė – ryšių ir technologijų naujovės, ir Pirelli tai reiškia naujų būdų ir naujos kalbos paiešką šios idėjos transliacijai. Tai taip pat leidžia Pirelli išlaikyti pasididžiavimą savo istorija ir tradicijomis, nes mes nuolat patvirtiname savo ištikimybę pagrindiniams Pirelli prekės ženklo elementams.
Nors kalendoriumi galima gėrėtis kaip meno kūriniu, Pirelli dalyvavimas Formulėje-1 turi daug tiesesnį ryšį su bendrovės produktais. Kaip, jūsų nuomone, šie du projektai dirba kartu?
Kalendorius ir stiprus "Pirelli" buvimas autosporte, įskaitant F1, leidžia pagerinti komunikaciją mūsų pagrindinių rinkų premium segmente, parodyti veržimąsi į tobulumą ir aukščiausio lygio kokybės ir dizaino siekimą, su kuriuo susijęs su mūsų prekės ženklas.