--> Labeling -->

Linglong išliko pačiu vertingiausiu kinietiškų padangų prekiniu ženklu

Naujame 500 pačių brangiausių Kinijos prekinių ženklų reitinge, kurį sudaro World Brand Lab, prekės ženklas Linglong vėl užėmė pačią aukščiausią vietą tarp padangų prekinių ženklų.

 Šių metų duomenimis, prekinis ženklas Linglong įvertintas 14,372 milijardų juanių (2,3 milijardų dolerių). Šiuo metu Linglong užima 127 vietą 500 prekinių ženklų sąraše.

„Mes sveikiname bendrovę su tuo, kad ji vėl tapo vienu iš pačių vertingiausių Kinijos prekinių ženklų, – pareiškė Jorge Crespo, Al Dobowi generalinis direktorius, Linglong padangų distributorius Didžiajai Britanijai. – Linglong užima labai stiprią poziciją augančioje Kinijos rinkoje ir mes labai džiaugiamės, kad gavome galimybę pateikti, kai kuriuos jų prekinių ženklų produktus Didžiosios Britanijos rinkai, pavyzdžiui, naujas lengviesiems automobiliams skirtas Greenmax šeimos padangas ir platų asortimentą sunkvežimių/autobusų Linglong padangų, kurios buvo labai gerai priimtos tiek dilerių, tiek ir galutinių vartotojų.”

World Brand Lab sudaro savo sąrašą jau 10-tus metus iš eilės, o jo dalyviai vertinami pagal keletą kriterijų, tokių kaip finansinė padėtis, vartotojų pasirinkimas ir pozicionavimas rinkoje.

 

Dar vienas padangų prekinis ženklas papuolęs į šį sarašą tapo Aeolus, kuris 2013 metais pakilo iki 200-osio vietos, todėl, kad jo vertė padidėjo 2,366 milijardų juanių (380 milijonų dolerių) iki 8,752 milijardų juanių (1,42 milijardų dolerių).