„Mes tęsiame darbą su PZero šeimos padangomis, o būtent su elektronikos įdiegimu padangos viduje, kuri sąveikaus su automobilio borto kompiuteriu – tai bus kažkas daugiau negu slėgio monitorinio sistema“ – pranešė Pirelli kompanijos technologijų direktorius Maurizio Boiocchi.

Kažką didelio p. Boiocchi turi omenyje sistemą Cyber Tyre, turinčią savyje nedidelius jutiklius, sumontuotus kiekvienos padangos brekeryje. Be to, šiuo metu kompanija savo testuose naudoja treko LaFerrari FXX K, o serijiniuose super automobiliuose sistema gali pasirodyti po penkių metų.
„Jutikliai gali nustatyti sukibimo koeficientą, jėgą sąlyčio taške ir perduoti šią informaciją realaus laiko režime, „kalbant“ su elektroniniu valdymo bloku, – sako p. Boiocchi. Tai padės dirbti bet kurioms aktyvioms automobilio sistemoms, kurios galės reguliuoti pakabos nustatymus, ratų išvirtimo kampą, sukimo momento pasiskirstymą – viskas, ko reikalaujama siekiant pagerinti charakteristikas“.
Pasak jo, sąveika su automobilio stabilumo kontrolės sistemomis su aktyviąja pakaba leis nedelsiant ir nepriklausomai keisti išorės ir vidaus rato išvirtimo kampą važiuojant posūkiais, siekiant maksimaliai padidinti sukibimą. Lygiai taip pat, jeigu priekinė padanga „jaučia“ artėjant nepakankamo pasukamumo apraišką, ji gali nusiųsti kompiuteriui signalą, kuris padarys pakabą mažiau kieta.
Jeigu kalbėti apie stabdymą, čia pranašumas dar labiau įspūdingesnis. „Vietoj informacijos iš ABS, gaunamos pačioje stabdymo pradžioje, galima vertinti realias pastangas, ką mes pajėgus panaudoti, – įsitikinęs p. Boiocchi. – Šios sistemos potencialas, gerinant saugumą ir valdomumą, didžiulis“.