1. Pasistenkite pritaikyti savo vairavimo stilių ir Jūsų automobilio greitį prie oro sąlygų ir kelio dangos, kuria Jūs važiuojate – nekokybiška kelio danga ir agresyvus vairavimo stilius, staigiai stabdant, pikčiausi Jūsų padangų priešai.
2. Kiekvieną mėnesį patikrinkite spaudimą padangose (matuojant spaudimą, padanga turi būti ataušusi) – sumažėjęs/padidėjęs spaudimas yra pikčiausias Jūsų padangos priešas. 20% Jūsų padangoje padidintas ar sumažintas spaudimas sumažina Jūsų padangos gyvenimą 30%. Atkreipkite dėmesį, kad žemo profilio padangoje neįmanoma vizualiai nustatyti viena atmosfera sumažėjusio spaudimo.
3. Neperkraukite automobilio – automobilio 20 % perkrova sumažina padangos gyvenimą 30 %.
4. Reikėtų vietomis sukeisti padangas nuo priekinės ašies ant galinės ir atvirkščiai, po kiekvienos 7 000-10 000 km ridos. Tai užtikrins tolygų padangos dėvėjimąsi ir padangos Jums tarnaus ilgiau.
5. Prieš keisdami padangas, patikrinkite Jūsų automobilio pakabos būklę. Tai padės išvengti netolygaus padangų dėvėjimosi ir prailgins joms gyvenimą.
6. Prieš keičiant padangas reikėtų patikrinti protektoriaus susidėvėjimo tolygumą. Tuo atveju, jei protektorius nusitrynęs netolygiai, reikėtų sureguliuoti automobilio rato suvedimą. Po suvedimo sureguliavimo, padangos protektorius dėvėsis tolygiai ir ilgiau pasitarnaus.
7. Po padangų uždėjimo ant naujų ratlankių, būtina priveržti varžtus/veržles maždaug kas 100 – 500 km ridos, o taip pat subalansuoti ratus po1000 km.
8. Jei Jūs rūpinatės komfortišku važiavimu ir norite, kad padangos ir pakaba ilgiau Jums pasitarnautų, tai subalansuokite padangas po 5000 km ridos.
9. Jei pavasarį ar rudenį vidutinė oro temperatūra tris dienas iš eilės yra +70C, pats laikas pagalvoti apie padangų pakeitimą. Prie tokios temperatūros vasarinės ir žieminės padangos turi tokias pačias savybes, tačiau, temperatūrai padidėjus ar sumažėjus, yra labai reikalingos padangų savybės, kurios atsiranda tik pradėjus naudoti padangas, skirtas tam sezonui.
10. Pagal kelių eismo taisykles, vasarinių padangų protektoriaus gylis turi būti 1.6 mm, žieminių – 4 mm. Jei nesilaikoma nurodytų parametrų, padanga netenka savo savybių ir tai labai padidina avarinės situacijos galimybę.