Britų žurnalas paskelbė savo testų rezultatus, kuriuos atliko su aštuoniomis vasarinėmis Ultra-High Performance klasės padangomis.
Visos padangos buvo pratestuotos Mireval poligone, kuris iš pradžių buvo skirtas lenktynėms.
Vasarinių padangų teste evo surinko aštuonias, populiaraus 225/40 R18 dydžio, skirtingų prekinių ženklų padangas. Padangų kainos labai skirtingos, tačiau jos visos turi asimetrinį protektoriaus raštą, jos visos bus pratestuotos reikalingų testų serijose. Testuojamu automobiliu buvo pasirinktas Mercedes A-Class.Objektyvūs testų rezultatai sudaro 60% bendro įvertinimo, o subjektyvūs vertinimai – likusius 40%. Kiekvienoje disciplinoje geriausia padanga įvertinama 100%, o kitų testuojamų padangų rezultatai priklauso nuo to, kiek jos yra prastesnės už padangą lyderę.
Pratestuotų padangų sąrašas: Yokohama ADVAN Sport V105, Continental ContiSportContact 5, Dunlop Sport Maxx RT, Pirelli PZero, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, GT Radial Champiro HPY, LingLong Green-Max, Michelin Pilot Sport 3.
Evo ekspertų nuomonė apie kiekvieną, žemiau išvardintą, padangą:
1 vieta | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 | |
![]() |
Goodyear puikiai pasirodė visuose testuose, nė karto nenukrito žemiau ketvirtos vietos, ir bendroje įskaitoje tapo geriausia iš testuojamų padangų. Jos taip pat buvo įvertintos pačiais geriausiais subjektyviais vertinimais už vairo pasukimo reakciją posūkiuose, bei informatyvumą. Pilotas nuolat žinojo apie esamo sukibimo su sausa ir šlapia kelio danga lygį, dėl to jis galėjo įveikti distanciją su dideliu užsitikrinimu. |
|
2 vieta | Yokohama ADVAN Sport V105 | |
![]() |
Yokohama padangos gerai pasirodė visose disciplinose, tačiau jas pavedė didelis pasipriešinimas riedėjimui. Nors neskaitant to, šios padangos yra puikiai valdomos sausoje ir šlapioje trasoje, taipogi jos gavo aukštą subjektyvų vertinimą dėl valdymo ant šlapios kelio dangos. Yokohama padangos turi gerą bendrą sukibimo lygį, ir nors informatyvumas įvažiuojant į posūkius buvo truputį prastesnis, tačiau šios padangos labai nuspėjamos sukibimo riboje. |
|
3 vieta | Michelin Pilot Sport 3 | |
![]() |
Michelin – pačios brangiausios iš trijų (ir visų testuotų padangų), šios padangos parodė stebėtinai silpnus rezultatus stabdymo atstumo testuose. Michelin turi gerą informatyvumą teik šlapioje, tiek sausoje trasoje. Dėka stabiliam sukibimui ir nuspėjamam padangų elgesiui, važiuoti su šiomis Michelin padangomis buvo vienas malonumas. Šios padangos taipogi turi aukštą traukos jėgą, leidžiančią išvažiuojant iš posūkio, padidinti greitį šiek tiek anksčiau nei kitoms padangoms. |
|
4 vieta | Pirelli PZero | |
![]() |
Pirelli padangos akivaizdžiai aplenkė Dunlop gamintojo padangas, jos pasidalino ketvirtąja vieta su Continental gamintojo padangomis, pasirodydamos testuose gerai. Pirelli sausoje trasoje pasirodė truputį geriau nei šlapioje. Valdymo sausoje trasoje testuose jos reagavo truputį lėčiau nei lyderės, tačiau kalbant apie greitį, jos buvo vienos iš geriausių. |
|
4 vieta | Continental ContiSportContact 5 | |
![]() |
Continental padangos parodė labai gerus rezultatus objektyviuose testuose, ypač su šlapia kelio danga, kur jos gerokai aplenkė visas kitas testuojamas padangas. Subjektyviai šioms padangoms truputį neužteko informatyvumo,o taipogi Continental padangos ne tik brangios, bet ir pasižymi dideliu pasipriešinimu riedėjimui. Triukšmo lygis tapo dar vienu trūkumu, nors šios padangos ir gerai susitvarko su dideliais nelygumais, tačiau jos prastesnės nei kitų firmų padangos, lyginant mechaninį ir akustinį komfortą. |
|
6 vieta | Dunlop Sport Maxx RT | |
![]() |
Dunlop nudžiugino komfortiška eiga, tačiau nesugebėjo gerai pasirodyti visuose testuose. Šios padangos daug taškų pelnė akvaplano testuose, parodė sportinę kokybę ir efektyvumą stabdymo ant sauso kelio dangos ir pelnė gerus įvertinimus už informatyvumą. Tuo pačiu metu šios padangos turi gana silpną bendro sukibimo lygį ir jos per ne lyg dažnai finišuodavo paskutiniame trejetuke. |
|
7 vieta | GT Radial Champiro HPY | |
![]() |
Pirmos Kinietiškos padangos testuose galėjo parodyti gerus rezultatus daugelyje sričių, jos buvo pakankamai arti premium prekinių ženklų padangų. Pagrindiniai jų trūkumai – sunkus pajudėjimas ir informatyvumo trūkumas. |
|
8 vieta | LingLong Green-Max | |
![]() |
Tikriausia staigmena netapo tai kad pačios pigiausios padangos užėmė paskutiniąją vietą, tačiau tenka pažymėti jog Linglong padangos tapo geriausiomis pasipriešinimo riedėjimui teste, patvirtindamos savo ekologišką charakterį. Kaip tai bebūtų, likusiuose testuose šios padangos pasirodė prasčiau nei visos kitos, ypatingai jas pavedė ilgas stabdymo kelias sausoje trasoje. |
|