Sport Auto: 245/40R18 Y vasarinių padangų testai (2011)

Sport Auto: 245/40R18 Y vasarinių padangų testai (2011)Vokietijos leidinio Sport Auto ekspertai aiškinasi kokio 18 colių padangos Audi TT RS užtikrins tokį patį stabilumą ant sausos ir šlapios dangos.

Bandymo rezultatai pateikiami lentelėje (Pastaba: skliausteliuose bandymo pavadinimas rodo, maksimalų balų skaičių, kurį būtų galima gauti už bandymą):

 

Sport Auto: 245/40R18 Y vasarinių padangų testai (2011)  Sport Auto: 245/40R18 Y vasarinių padangų testai (2011)  Sport Auto: 245/40R18 Y vasarinių padangų testai (2011)   Sport Auto: 245/40R18 Y vasarinių padangų testai (2011)

Šaltinis: Sport Auto

1. Vieta

Michelin Pilot Super Sport 

Michelin Pilot Super Sport

Sport Auto ekspertų nuomonės:

Naujas modelis Michelin, žinoma, galėjo pateisinti savo grandiozinį pavadinimą. Ant sausos dangos Supersport buvo pačios sportiškiausios, su labai tiksliu vairo atsakymu ir puikiu elgesiu ant sukibimo ribos. Be to, "Michelin" puikiai dirba po ilgos apkrovos ir po 10 greičio ruožo, jų laikas nepasikeitė. Tačiau ant šlapio paviršiaus reakcija nėra taip nuspėjama, todėl reikia greitos ir patyrusios rankos ant vairo.

Sport Auto: Ypač rekomenduojama

 

2. Vieta

Pirelli PZero

Pirelli PZero

Sport Auto ekspertų nuomonės:

Įžymūs Pirelli PZero išlieka lyderiais UHP segmente. Tarp jų privalumų didelis sukibimas ir subalansuotos valdymo charakteristikos su šlapia danga, ir nors "Pirelli" prarado keletą taškų, dėl ilgo stabdymo kelio ant šlapios dangos, jie sugebėjo reabilituotis veiksmingu stabdymu ant sauso kelio. Jų pagrindinis skirtumas – labai nuspėjamas elgesys ir puikus valdymas ant slydimo ribos. Ir "Pirelli" susidoroja vienodai gerai su šlapiu ir sausu paviršiumi.

Sport Auto: Ypač rekomenduojama

 

3. Vieta

Nokian Z G2

Nokian Z G2

Sport Auto ekspertų nuomonės:

Nokian geriausiai jaučiasi ant šlapios dangos, geriausias sukibimas padėjo jiems įveikti distanciją greičiau nei visos kitos padangos. Iš jų jūs negalite laukti nešvarių triukų, jų elgesys visada bus nuspėjamas ir neutralus. Dar galime pridėti labai trumpą stabdymo kelią ir aukštą vietą akvaplanavimo atsparumui. Bet ant sauso paviršiaus Nokian pradeda prarasti pozicijas, nes jiems trūksta reakcijos tikslumo. Tačiau, dėka gerų rezultatų bandymams ant šlapio paviršiaus jie gauna pelnytą trečiąją vietą.

Sport Auto: Ypač rekomenduojama

 

4. Vieta

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Potenza S001

Sport Auto ekspertų nuomonės:

Bridgestone taip pat vertas gero vertinimo ant sausų ir drėgnų paviršių, tačiau nei ten, nei ten, jie neturi galimybių tapti geriausiais. Audi TT RS, "apmautas" šiomis padangomis, nesielgia taip sportiškai, kaip to galima būtų tikėtis, dėl nepakankamo padangų pasukamumo. Tai kainavo Bridgestone kelių taškų grafoje "Valdymas". Su ilgomis apkrovomis irgi sunkumai, bei rato įveikimo laikas su kiekvienu ratu vis prastėjo.

Sport Auto: Rekomenduojama

 

5. Vieta

Toyo Proxes T1 Sport

Toyo Proxes T1 Sport

Sport Auto ekspertų nuomonės: 

Toyo padangos buvo dar vienos tarp geriausiai susidorojančių su šlapiu asfaltu, tai rodo jų labai geras rato įveikimo laikas – jos puikiai klauso vairo, ir jų stabdymo kelias ant šlapios dangos buvo vienas iš trumpiausio. Kad ir kaip ten bebūtų, ant sauso paviršiaus situacija keičiasi ne į gerają pusę, dėl nepakankamo pasukamumo, kuris blogina manevringumą. Ilgalaikės apkrovos turi įtakos ne tik rato įveikimo laikui, bet ir ant padangų išvaizdos.

Sport Auto: Rekomenduojama

 

6. Vieta

Dunlop SP Sport Maxx GT

Dunlop SP Sport Maxx GT

Sport Auto ekspertų nuomonės: 

Dunlop padangos šonas papuoštas užrašu AO, tai rodo apie tai, kad padangos yra sertifikuotos Audi, tad TT RS šios padangos turi puikiai tikti. Bandymai ant sausų paviršių parodė, kad tai yra tiesa – Dunlop parodė labai gerą laiką. Reakcijos tikslumas yra puikus, ilgalaikės apkrovos yra ne problema. Bet ant šlapios dangos padangų stabdymo kelias ne toks geras, o ant sukibimo ribos linkusios į perteklinį pasukamumą. 

Sport Auto: Rekomenduojama

 

7. Vieta

Sava Intensa

Sava Intensa

Sport Auto ekspertų nuomonės: 

Akivaizdu, kad pigiausios padangos teste negali lygiomis teisėmis dalyvauti su brangesnių konkurentų padangomis, nors ant šlapios dangos jos buvo geresnės už Dunlop. Taip pat reikėtų pažymėti, kad Sava turi gerą atsparumą akvaplanavimui, todėl sukibimas ant šlapios dangos yra pakankamas. Ant sausos kelio dangos aiškiai nepakanka sukibimo ir reakcijos tikslumo, rezultatai – stiprus nepakankamas pasukamumas. Be to, Sava blogiausiai stabdo iš visų išbandytų padangų.

Sportas Auto: Salyginai rekomenduojama