Testui buvo pasirinktas Pirelli trekas esantis Vizoloje (Vizzola) netoli Milano, kur buvo vertinamas valdomumas ant šlapio paviršiaus, stabdymo savybės ant šlapio ir sauso paviršiaus ir atsparumas akvaplanavimui. Keliuose aplink Vizolą (Vizzola) ekspertai nustatinėjo nuomonę apie padangų keliamą triukšmą ir komfortą.
Stabilumo sąlyga turi esminę reikšmę padangų testuose, todėl buvo reikalingas automobilis, turintis nuspėjamą važiuoklę ir reaguojantį vairavimo valdymą. VW Golf GTI atitinka visus šiuos reikalavimus, ir be viso šito jis be problemų gali atlaikyti visą dieną lenktyniniame treke.
Pratestuotų padangų sąrašas:
• Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin
• Continental ContiSportContact 5
• Dunlop Sport Maxx RT
• Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
• Hankook Ventus S1 evo2 K117
• Michelin Pilot Sport 3
• Pirelli PZero
• Toyo Proxes T1 Sport
• Vredestein Ultrac Vorti
• Yokohama ADVAN Sport V105
Evo ekspertų nuomonės apie kiekvieną padangą pristatytos žemiau:
1. Continental ContiSportContact 5 |
|
![]() |
Continental galėjo nustebinti tuo, jog puikiai pasirodė ir ant šlapio, ir ant sauso paviršiaus. Padangos paprastai labiau tinkamos arba pirmam, arba antram, tačiau Continental įrodė, jog turi platų galimybių spektrą. Jų ne pats greičiausias greitis sausame treke, tačiau tai yra pačios geriausios 2015 metų Evo testo padangos. |
2. Yokohama ADVAN Sport V105 | |
![]() |
Skirtumas tarp dviejų geriausių padangų iš principo galėjo būti ir mažesnis. Yokohama galutinėje įskaitoje nusileido Continental dėl tos priežasties, jog šios padangos šlapiame treke negalėjo pakartoti puikių rezultatų, kuriuos pademonstravo ant sauso paviršiaus. |
3. Pirelli PZero | |
![]() |
Pirelli visgi sugebėjo pralenkti Goodyear, o tai padaryti joms padėjo aukštas stabdymo ant šlapio paviršiaus efektyvumas. |
4. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 | |
![]() |
Goodyear – labai subalansuotos padangos. Jos užėmė trečią vietą objektyviuose ant sauso paviršiaus testuose ir maždaug toks pats rezultatas šlapioje trasoje. Apskritai padangos pasirodė deramai, tačiau galutinėje įskaitoje joms truputį pritrūko iki podiumo. |
5. Vredestein Ultrac Vorti | |
![]() |
Vredestein kartu su Yokohama parodė geriausią rato laiką sausame treke, ir iš tikrųjų pademonstravo gerus rezultatus visuose testuose ant sauso paviršiaus. Tačiau situacija šlapiame treke buvau mažiau pozityvi. |
6. Dunlop Sport Maxx RT | |
![]() |
Dunlop pademostravo labai vienodus rezultatus, dėka ko teste užėmė pakankamai aukštą poziciją. Šių padangų labai geras atsparumas kryžminiam akvaplanavimui, tačiau šios padangos prarado balus dėl santykinai mažos traukos jėgos ir ant šlapio, ir ant sauso paviršiaus. |
7. Hankook Ventus S1 evo2 K117 | |
![]() |
Hankook pavedė silpnas sukibimas ant šlapio paviršiaus, o ant sauso paviršiaus su jomis, iš principo, viskas gerai, jei nevertinti ilgo stabdymo kelio. Hankook padangų pats žemiausias triukšmo lygis bei geriausia važiavimo kokybė. |
8. Michelin Pilot Sport 3 | |
![]() |
Aukštų rezultatų šlapiame treke nepakako, tam kad Michelin užimtų vertingą vietą finaliniame reitinge, kadangi ant sauso paviršiaus šios padangos aiškiai atsilieka nuo geriausių padangų vertinant šoninį sukibimą. Michelin nugalėjo pasipriešinimo šoniniam akvaplanavimui teste. |
9. Bridgestone Potenza RE002 Adrenalin | |
![]() |
Bridgestone neblogai pasirodė sausame treke, tačiau jų rezultatai ant šlapio paviršiaus nuvylė dėl labai silpno sukibimo. Važiuojant keliu šių padangų taip pat ne toks tolygus važiavimas nelygiais paviršiais, kaip ir daugumos kitų padangų. |
10. Toyo Proxes T1 Sport | |
![]() |
Toyo tapo pačiomis blogiausiomis devyniose iš 12-oks disciplinų, taigi nenuostabu, jog šios padangos užima paskutiniąją vietą bendroje įskaitoje. |