Didžiosios Britanijos žurnalas Evo palygino dešimt, 17 colių, padangų, tam kad išrinktų geriausias
Norint suprasti, kiek svarbios yra padangos, įsivaizduokite poliruotas medines grindis išlenktame koridoriuje. Jums reikia nubėgti iki jo pabaigos ir atgal kaip įmanoma greičiau. Kokiai avalynei Jūs teikiate pirmenybę? Reikalingi lygiai tokie pat tikslūs pojūčiai, kaip bėgi basomis. Reikalingas komfortas, tarsi su šilko kojinėmis. Reikalingas sukibimas, tarsi su sportiniais bateliais. Ir reikalingas tvirtumas, tarsi kokių medinių klumpių. Mažai tikėtina jog gamtoje egzistuoja avalynė, jungianti visus šiuos reikalavimus. Ir visgi, būtent tokių rezultatų siekia padangų gamintojai. Ir kai visa tai jiems pavyksta, be abejonės, jie verti pagyrų ir pagarbos.
Testuotų padangų sąrašas:
- Bridgestone Potenza S001
- Continental ContiSportContact 5
- Dunlop Sport Maxx RT
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
- Hankook Ventus S1 evo2 K117
- Michelin Pilot Sport 3
- Pirelli PZero
- Toyo Proxes T1 Sport
- Vredestein Ultrac Vorti
- Yokohama ADVAN Neova AD08
Objektyvių tyrimų rezultatai sudarė 60% galutinio vertinimo, o likę 40% – subjektyvūs vertinimai tų disciplinų, kurios taip pat skiriasi pagal svarumą (ne vienodai vertinamos). Kiekviename teste geriausiai įvertinta padanga gauna 100%, o likusių padangų vertinimai nustatomi remiantis skirtumu su laimėtoju.
Padangos buvo testuojamos Tone poligone Aprilijoje (Aprilia), esančiame į pietus nuo Romos, septintos klasės VW Golf GTI pagalba.
Evo ekspertų nuomonė apie kiekvieną, žemiau išvardintą, padangą:
1 vieta
|
Continental ContiSportContact 5
|
 |
Dvi pergalės ir podiumai visose likusiose disciplinose, išskyrus vieną, reiškia jog Continental padangos puikiai ir labai vienodai pasirodė šiame teste. Šios padangos sujungia informatyvumą su fantastišku sukibimu ir tai leidžia jaustis užtikrintai bei pajausti tikrą vairavimo malonumą.
|
2 vieta
|
Pirelli PZero
|
 |
Šios padangos, tai palyginti senas modelis, tačiau jos vis dar geresnės nei daugelis kitų padangų, atsižvelgiant į valdomumą tiek ant sauso, tiek šlapio paviršiaus. Dažniausiai tik Pirelli, atsižvelgiant į sukibimą, galėjo prisiartinti prie Continental, taigi jos tikrai vertos antros vietos.
2 vieta Pirelli – Valdomumas ant šlapio paviršiaus (pravažiavimo laikas)
2 vieta Pirelli – Valdomumas ant šlapio paviršiaus (subjektyvūs vertinimai)
3 vieta Pirelli – Stabdymas ant šlapio paviršiaus
2 vieta Pirelli – Valdomumas ant sauso paviršiaus (pravažiavimo laikas)
|
3 vieta
|
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
|
 |
Paėjusių metų Evo teste Goodyear padangos užėmė pirmąją vietą, o šiais metais šios padangos nelaimėjo nei vienoje disciplinoje, tačiau pademonstravo aukštus rezultatus visose disciplinose. Labiausiai šios padangos nudžiugino tuo, jog visada informuoja vairuotoją apie sukibimo lygį, yra gerai kontroliuojamos sukibimo ribose bei po sukibimo praradimo.
|
4 vieta
|
Yokohama ADVAN Neova AD08 |
 |
Yokohama stipriai rizikavo pristatydama šį padangų modelį testuose, ir rizika pasitvirtino. Iš karto buvo aišku, jog ant šlapios dangos Yokohama padangos atsiliks nuo visų kitų, tačiau ant sausos dangos, šios padangos sensacingai greitos ir be to gerai pasirodė važiavimo keliu teste. Puikios padangos treko dienoms, kuriomis galima važiuoti taip pat ir kasdieniniame gyvenime.
1 vieta Yokohama – Valdomumas ant sauso paviršiaus (pravažiavimo laikas)
1 vieta Yokohama – Valdomumas ant sauso paviršiaus (subjektyvūs vertinimai)
2 vieta Yokohama – Važiavimo keliu testas (subjektyvūs vertinimai).
|
5 vieta
|
Michelin Pilot Sport 3
|

|
Geriausias pasipriešinimas akvaplanavimui bei laimėjimas važiavimo keliu teste, rodo tai, jog šios brangios, prancūzų prekinio ženklo, padangos, neabejotinai gali pasigirti daugybe privalumų. Kažkam ypatingai patiks vairo sunkumas, leidžiantis jaustis užtikrintai ir saugiai. |
6 vieta
|
Vredestein Ultrac Vorti
|

|
Vredestein daugiausia patekdavo į reitingo vidurį. Šių padangų geras valdomumas ant šlapios dangos. Dėka komfortui bei žemam triukšmo lygiui, šios padagos užėmė trečią vietą važiavimo keliu teste.
|
7 vieta
|
Toyo Proxes T1 Sport
|

|
7-a vieta atrodo teisingas rezultatas Toyo padangoms, kadangi jos taip ir nesugebėjo išsiskirti nei vienoje iš disciplinų. Užimta vieta, valdomumo ant šlapio paviršiaus teste, buvo truputį aukštesnė, nei teste ant sauso paviršiaus, tačiau informatyvumas pastaruoju atveju, kas įdomu, buvo geresnis. Toyo padangos taipogi yra siūlomos nedidele kaina.
|
8 vieta
|
Hankook Ventus S1 evo2 K117
|

|
Hankook pasirodė labai nevienodai, nors šios padangos gavo gerus vertinimus už pasipriešinimą akvaplanavimui ir valdomumą sausame treke, galų gale, jas pavedė užimta paskutinioji vieta valdomumo ant šlapio paviršiaus teste, bei nepakankamas komforto lygis. |
9 vieta
|
Dunlop Sport Maxx RT |
 |
Dunlop padangų pats žemiausias pasipriešinimas riedėjimui ir pati patraukliausia kaina, todėl iš tikrųjų ne viskas yra taip blogai. Šios padangos taip pat pademonstravo gerą kontroliuojamą sukibimo ribą, tiesa, ji pasiekiama buvo per greitai.
|
10 vieta
|
Bridgestone Potenza S001 |
 |
Bridgestone užėmė paskutiniąją vietą. Evo pažymėjo, jog šį kartą teste nedalyvavo Linglong padangos, todėl bendras dalyvių lygis buvo labai aukštas. Komentarai apie padangas, esančias paskutinėje vietoje, nelydi įspėjimai, kaip tai paprastai būna.
|
Colesa.ru