--> Labeling -->

APŽVALGA SAILUN ICE BLAZER NUO KAILO MARČELI (KYLE MARCELLI)

APŽVALGA SAILUN ICE BLAZER NUO KAILO MARČELI (KYLE MARCELLI)

Stabdymas: 8/10 , Įsibėgėjimas: 7/10, Posūkiai: 8/10 – Iš viso: 8/10

APŽVALGA SAILUN ICE BLAZER NUO KAILO MARČELI (KYLE MARCELLI)

Kail Marcelli (Kyle Marcelli):gimė 1990 vasario 23 d. Ontarijo mieste Kanadoje. Jau būdamas 21 metų kanadietis Kail Marcelli tapo vienas iš Šiaurės Amerikos kylančių žvaigždžių pasaulio profesionalų lenktynėse. Kailo sėkmingos lenktynininko karjeros pradžia buvo pradėta 2002 metais, sulaukus 11 metų amžiaus, kada Kailas pateko į Tarptautinių kartingo sportininkų reitingus.Nuo tol jo sąskaitoje yra daug pergalių, įskaitant čempionatuose ir prizines vietas įvairiuose konkursuose!

Apskritai aš buvau labai sužavėtas SAILUN ICE BLAZER 225/45 R17 ant mano Subaru WRX STI 2008 metų. Maždaug prieš savaitę aš turėjau galimybę išbandyti jas tikrame žiemos teste, kurio metu aš išbandžiau įvairiomis sąlygomis šias padangas, įskaitant slenkstinį stabdymą, greitėjimo, susidūrimo išvengimo, slalomą ir slydimo aikštelę trasoje «Mosport Driver Development Track» Bomanvilije, Ontario, Kanada.

Padangos SAILUN ICE BLAZER buvo labai įspūdingos, dėl aukšto lygio sukibimo, kaip sunkiomis, taip ir vidutinio lygio sudėtingumo žiemos sąlygomis. Tuo pačiu metu, sėkmingiausiai jos parodė save keliose kategorijose, pavyzdžiui, kaip staigiai stabdant ir posūkiuose. Kas man ypač patiko šiose padangose, kad gumos mišinys išlieka minkštas net ir labai žemose žiemos temperatūrose. Ši savybė leidžia padangai parodyti aukščiausio lygio savo efektyvumą.

Stabdymo bandymų metų aš jaučiau labai gerą sukibimo lygį nuo to momento kaip paspaudžiau stabdžio pedalą ir iki pilno automobilio sustojimo. Aš buvau labai sužavėtas, kad atstumas kurio prireikė sustabdyti automobilį nuo 70 km/h greičiu, ant sniego ir apledėjusios kelio dangos, ne daug skiriasi nuo stabdymo ant sausos kelio dangos.

Slalomo disciplinos leido man išbandyti padangų ribas didelės apkrovoms esant šoniniam pagreičiui. Nors padangos šoninė dalis yra minkšta, o tai rodo pavėluotą reagavimą, aš buvau nustebęs padangų reakcijos tikslumo į mano vairo greitus judesius dideliu greičiu. Priekinės padangos užtikrino aukštą sukibimo lygį, kokį aš tik galėčiau norėti. Kita medalio pusė yra ta, kad minkšti padangų šonai, lyginant su vasarinėmis padangomis ant sausų kelio dangų, kurios žiemą sutinkamos magistraliniuose keliuose ir t.t. mažina stabilumą dideliame greityje ir pastebima šiek tiek lėtesnė reakcija posūkiuose, suteikianti apgaulingą pojūtį aukšto lygio sukibime. Bet visa tai galima buvo numatyti.

Padangos SAILUN ICE BLAZER startuojant pasirodė esančios labai gerai sukimbančios su kelio danga, nors buvo buksavimo akimirkų ir slydimo elementų. Tačiau šis efektas yra paaiškinamas tuo, kad pagreitis buvo nuo pilno sustojimo, opagreitis vyko agresyvaus stiliaus, siekiant paspartinti pagreitėjimą iki 70 km/h per atitinkamą distanciją. Standartiškai miesto ar magistralės sąlygomis jums niekada nereikės tiek daug padangų atidavimo greitėjant. Normalaus kasdienio vairavimo metu, aš neturėčiau jokių priekaištų.

Iki šios žiemos, aš niekada nenaudojau žieminių padangų. Aš visada apseidavau su vasarinėmis aukštos kokybės padangomis arba veiksmingomis universaliomis padangomis, ir žinoma turiu pabrėžti, kad padangos SAILUN ICE BLAZERS visiška priešingybė joms. Ir ne tik sukibimo lygiu, kurį jos suteikė man atšiauriomis žiemos sąlygomis ir vidutinio sudėtingumo, bet ir gerokai didesniu pasitikėjimu kuri aš jaučiau vairuojant.