Vokiečiai iš Auto Bild leidinio testuoja 50 žieminių (225/50 R17 dydžio) nedygliuotų padangų.
Tik tie, kurie gali greitai sustabdyti automobilį ant šlapio kelio, gali patekti į antrą kvalifikacijos etapą, kur stabdyti jiems tenka jau ant suspausto sniego. Ir tik 16 geriausių padangų galės patekti į finalą, kur jų laukia likusios disciplinos. Sąrašas padangų, praėjusių pagrindinį etapą: Barum Polaris 3, Bridgestone Blizzak LM-32C, Cooper WeatherMaster SA2, Continental ContiWinterContact TS850, Dunlop SP Winter Sport 4D, Fulda Kristall Control HP, Goodyear UltraGrip 8 Performance, Goodride SW608, Hankook Winter i*cept RS W442, Kumho I*ZEN KW27, Michelin Alpin A4, Nokian WR D3, Pirelli Winter Sottozero 3, Semperit Speed-Grip 2, Uniroyal MS plus 77, WestLake SW608.
Padangos buvo testuojamos skirtingose disciplinose. Pavyzdžiui, nors stabdymas ant šlapios asfaltuotos kelio dangos nėra viena iš stipriųjų žieminių padangų pusių, tik šešios iš jų sugebėjo pasirodyti viename lygyje kaip vasarinės padangos. Geriausius rezultatus pademonstravo Pirelli padangos, kurios stabdo net gi efektyviau nei vasarinės padangos.
Valdomumo ant sniego testuose patį greičiausią ratą pademonstravo Michelin, Pirelli ir Uniroyal, tai yra ant apsnigtos kelio dangos jos ne tik suteikia būtiną saugumą, bet taip pat leidžia Jums mėgautis vairavimo malonumu.
Atsparumo išilginiam akvaplanui testuose pirmąją vietą užėmė Westlake padangos, o testuose šoninio akvaplano atsparumui – geriausiai su šia užduotimi susitvarkė Hankook padangos.
Dauguma padangų pademonstravo, jog jos gerai susitvarko esant ekstremalioms situacijoms ant sausos dangos, pavyzdžiui tokioje kaip staigus kelio juostų pakeitimas (persirikiavimas). Pavyzdžiui, Nokian ir Hankook padangos užtikrina tikslias reakcijas į vairo pasukimus ir gerą galinės ašies stabilumą posūkiuose.
Pirmojo dešimtuko testų rezultatai.